17.2 C
Poznań
czwartek, 19.06.2025

WSPARCIE PSYCHOLOGICZNE

Psycholog szkolny

p. Barbara Biskup

Godziny pracy:

Poniedziałek 8.55 12.35
Wtorek 8.55 12.35
Środa 8.55 13.40
Czwartek 15.00 16.00 Dyżur dla rodziców po wcześniejszym umówieniu
Piątek 8.55 12.35

Pedagog specjalny

p. Agata Grabska-Saniuk

Godziny pracy:

Poniedziałek 9.55 10.55
13.45 14.45
Wtorek
Środa 7.55 8.55
Czwartek 10.45 13.45
Piątek 7.55
12.00
10.55
14.00
 

Pedagog szkolny

p. Agnieszka Kamińska

Godziny pracy:

Poniedziałek 10.55 14.45
Wtorek 9.55 15.35
Środa 10.55
15.40
15.40
16.25
Dyżur dla rodziców po wcześniejszym umówieniu
Czwartek 9.55 14.45
Piątek 8.00 11.40
 

Psycholog szkolny

p. Grażyna Głębocka

Godziny pracy:

Poniedziałek 12.55 16.55
15.45 16.55 Dyżur dla rodziców po wcześniejszym umówieniu
Wtorek 14.00 16.25 14:00 – 16:25
Środa 12.55 16.25
Czwartek 12.55 15.35
Piątek 13.10 15.35  

Pedagog szkolny

p. Izabela Zielińska

Godziny pracy:

Poniedziałek 11.30 12.30
Wtorek
Środa
Czwartek 11.30 12.30
Piątek
 

 

 

 

 

 

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 5
Poznań – Stare Miasto
ul. Nowowiejskiego 29, 61-733 Poznań
tel./fax. (61) 8522-062
e-mail: ppp5.poznan@wp.pl
Procedura korzystania z pomocy Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 5
Krok 1. Konsultacja telefoniczna rodziców z psychologiem poradni zajmującym się danym etapem edukacyjnym:
Psycholog mgr Beata Wiczyńska – kl. 1-3 Szkoły Podstawowej
Psycholog mgr Monika Słupczyńska –  kl. 4-8 Szkoły Podstawowej
Psycholog mgr Elwira Nowicka – Liceum
Numer do konsultacji – sekretariat 61 8522-062
Godziny dostępności telefonicznej poszczególnych osób znajdują się na stronie poradni pod linkiem:  https://liblink.pl/ohuG98HFGh
Krok 2. W przypadku rozpoczęcia diagnostyki – wniosek rodziców do wychowawcy klasy o opinię o uczniu.
Krok 3. Wychowawca zbiera od nauczycieli informacje o funkcjonowaniu ucznia na terenie szkoły, pedagog szkolny informuje rodziców o możliwości odbioru opinii.
Krok 4. Odebranie arkusza ze szkoły przez rodziców i przekazanie do poradni.

 

SKONTAKTUJ SIĘ

    Przejdź do treści