Trzeci dzień w Zębie

759
Pierwszy dzień lipca przywitał nas pięknym słonecznym dniem. Dziś podzieliliśmy się na dwie grupy. Klasy 4-6 odpoczęły chwilę by po obiedzie udać się do Centrum Edukacji Przyrodniczej. Wnętrze bardzo się nam podobało, bo w środku mogliśmy odkrywać wiele interaktywnych atrakcji. Następnie wybraliśmy się na Krupówki by zobaczyć osławiony zakopiański deptak i nabyć pamiątki dla nas i naszych rodzin. Do naszej bazy wracaliśmy przez Gubałówkę, a był to równie długi szlak co wczoraj, więc wróciliśmy zmęczeni. Nie brakuje nam jednak zapału więc nie było to dla nas aż takie wyzwanie.
Grupa klas siódmych, ósmych i licealistów cały dzień spędziła w górach. Już w samych Kuźnicach, gdzie rozpoczęliśmy dzisiejszą wędrówkę, wysoka temperatura bardzo nas męczyła. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu mieliśmy ze sobą dużo wody, sprostaliśmy wyzwaniu. Przez Hale Gąsienicową doszliśmy razem do Czarnego Stawu Gąsienicowego. Widoki były cudowne! Po krótkiej przerwie część z nas wdrapała się na Karb by z drugiej strony spotkać się z pozostałymi w Schronisku Murowaniec. Na szlaku spędziliśmy 8 godzin, więc niejeden z nas zasnął w autobusie.
Wczoraj dojechali do nas wychowawczyni Anna Kącka i ks. Trojan, więc dziś możemy wspólnie uczestniczyć w wieczornej eucharystii. Nie możemy się doczekać jutra, bo wyjeżdżamy na Termy!